top of page
b1e70196-5b85-49ce-a074-04616b0f66d1 (1).jpg

BouwEvents

BouwEvents zijn uniek binnen de evenementenwereld. Waar bedrijfsEvents vaak vergelijkbaar zijn, kent de bouwsector specifieke mijlpalen die het verdienen om gevierd te worden. Denk aan een informatiebijeenkomst voor toekomstige kopers en de buurt, het vieren van de start van de bouw, de viering van het hoogste punt (traditioneel: Pannenbier voor de bouwvakkers), het begin van de bouwvak of het moment van oplevering. En natuurlijk, een gezellige ‘ontmoet-je-buren’ borrel om de nieuwe bewoners te verbinden.

Hoewel een BouwEvent meestal één dag(deel) duurt, kost de voorbereiding en nazorg net zo veel tijd en energie. Daarom neem ik de volledige organisatie uit handen. Zo kun jij ontspannen genieten van een perfect geregeld event!

 

Waarom BouwEvents uniek zijn

 

BouwEvents onderscheiden zich van andere bedrijfsEvents door de specifieke mijlpalen die in de bouwsector gevierd worden. Denk bijvoorbeeld aan de informatiebijeenkomst voor buurtbewoners en toekomstige kopers, de feestelijke start van de bouw, het bereiken van het hoogste punt (Pannenbier voor de bouwvakkers), de aanvang van de bouwvak of de oplevering van een project. Daarnaast is er vaak een gezellige ‘ontmoet-je-buren’ borrel, waar nieuwe bewoners elkaar leren kennen.

 

Zo’n BouwEvent duurt meestal één dag(deel), maar de organisatie, voorbereiding en nazorg vergen net zo veel tijd en aandacht. Daarom neem ik de volledige organisatie van je over, zodat jij zonder zorgen kunt genieten van een onvergetelijk event.

 

Van brainstorm tot uitvoering: alles uit handen

 

De organisatie van een BouwEvent start met een brainstormsessie waarin we jouw ideeën, doelstellingen en creatieve hersenspinsels omzetten naar een concreet plan. Na deze sessie ontvang je een concept dat perfect aansluit bij jouw wensen en doelen.

 

Daarna werk ik het draaiboek uit, stel een begroting op, vraag offertes op bij leveranciers en zorg dat alle uitnodigingen (digitaal of per post) op tijd verstuurd worden. Of je nu kiest voor traditionele communicatie of een out-of-the-box idee, alles is mogelijk!

 

Op verzoek regel ik ook de PR en communicatie, organiseer ik het personeel, materialen en de nazorg, zoals de facturatie en evaluatie. Jij wordt voortdurend op de hoogte gehouden van de voortgang en kunt je zo veel (of weinig) met de organisatie bemoeien als je zelf wilt. Op de dag van het event hoef je alleen maar te genieten en te netwerken.

 

Dit is waar Gewoon Pleun voor staat!

bottom of page